2.a Advent!

 
 
Heeeej på er sötnosar!
Vad har ni haft för er? Jag har allt försökt att få kontakt med er men den där jäkla blogg-appen har ju inte fungerat!(För ovanlighetens skull...!!)
 
Nåja, vi har haft fullt upp här. I torsdagskväll bjöd jag hem min fina vän F på lite mysfika. Skönt att sitta ner och prata, bara vi två♥ Sedan följde jag och Lykke henne hem. På väg tillbaks till vår lägenhet slog det mig att det VERKLIGEN är ett vinterlandskap vi lever i just nu. Tänk att snön kom!! Åh jag vill inte att den ska försvinna nu. Hoppas hoppas den ligger kvar tills nya året är kommet iaf... Det finns alldeles för många bittra människor omkring mig som önskar livet ur snön. Jag fattar verkligen inte detta?! Det ÄR ju såhär det ska vara under vintern! Det klagas tamejfan heeela tiden bland oss svenskar. Usch och fy! Njuuuut istället utav denna underbara bomull som ligger som ett täcke där ute :)
 
I fredags då... ja då var vi på julbord med jobbet! Väldigt gott och väldigt trevligt! Vaknade ändå i tid igår och kunde ta vara på lördagen. En runda på stan (julklappsförsök) och efter gofika hemma åkte vi ut till min syster och fikade lite till :) Gosade med L-killen♥ också såklart! När kvällen var kommen blev det bara hederligt myspys hemma i soffan men Darins dag i Så Mycket Bättre och räkor + musslor på bordet! Mums!
 
Idag ska vi hem till svärisarna på middag.
Så vi hörs senare darlings!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin