Delfiner!



Ni vet ju att vi skulle simma med delfiner i Thailand. Ja, tyvärr så hann aldrig Oasis Sea World öppna efter sin renovering under tiden vi var där. Så.Sjukt.Besviken.Är.Jag! Usch vad ledsen jag blev över detta! Jag såg fram emot det så innerligt!

Pga detta har nya planer inför framtiden smidits :) När jag fyller 25 i höst kommer jag nämligen ENBART önska mej pengar eller presentkort (från liveit) som ska gå till Kolmårdens upplevelse Närkontakt Delfin! Detta är något jag velat göra vädligt länge men det är många tusenlappar det handlar om. Alltså, perfekt födelsedagspresent. Så kom ihåg det allihop i min närhet nu, att jag bara önskar mej detta ;) Hihi!

Sen har min kära livskamrat lovat att våran bröllopsresa ska gå till the United States! Och då, smart som jag är, har jag researchat lite och kommit fram till att vi ska besöka Sea World Discovery Cove! Där får man verkligen uppleva delfinerna och göra massa skoj med dom! Åh, finns underbara bilder på nätet! Längtar verkligen tills dessa drömmar blir verklighet!♥ För det vet jag att dom kommer att bli!













Do your thing:
Postat av: sara

alltså, du och jag har typ exakt samma åsikter och intressen. helt sjukt. rekommenderar för övrigt kolmårdens delfinupplevelse. såååå underbart!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin