Frukostfika!



Denna dagen startade jag med en frukostfika! Söta M kom förbi och vi satt och kaffetjöta i hela 3 timmar. Tiden bara svischar förbi när man har trevligt, som ni vet :) På något konstigt sätt befinner vi oss alltid i samma situation i livet. Trots en viss ålderskillnad och att en av oss har barn. Vi har gått igenom i stort sett samma saker jobbmässigt och därför är det väldigt skönt att prata av sig med någon som verklgien förstår ;) Vi får hoppas att vi fortsätter följa varandra även när det börjar gå bra... hihi!

Om en timma ska jag till arbetet. Börjar lite tidigare idag pga möte. Sen kör vi fastighetsmässor för hela slanten resten av kvällen. Jag får lov att säga att jag redan kommit in det hela väldigt bra. Ser fram emot att lära mej fler nya saker och anta nya uppgifter.


Drömresemålet?






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin