Happy day!!



Ljuvliga lediga fredag! Iheartyou. Min fina syster har varit här och hängt med mej. Vi fikade, tjötade skit och gick en promenad i solen. Underbart! Sen kom äntligen min andra finis hem. Hade med sig semlor dessutom! Mums! Jag har i smyg tjurat hela veckan eftersom jag inte fick någon på fettisdagen. Men det är glömt nu ;) Hihi! Och ikväll ska vi äta stans godaste revben, IGEN! Hahaha! Sjukt gott ska det bli! Känner för att se en riktigt bra rulle, några förslag? Vi har självklart fredagsfikat också (2 gånger för mej idag!) och nu ölar han i duschen ;) Är det fredag så äre. Jag ska hälla upp en sjukt välförtjänt glas vin. Det enda som inte är okej med den här dagen är att Vampire Diaries gått i ide och återkommer i Mars tydligen. WTF?! My oasis was totally violeted this morning :(



Pandor är förmodligen något utav det sötaste jag vet! Vet inte varför, but apperently I have a thing för svart/vita djur :) Kolla bara sista bilden! Åh, gosa med pandor finns def med på min måste-göras-i-livet-lista! Om jag överlever vithajarna förstås ;)









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin