Lördagskvällen!


(tidsinställt pga jobb)


I lördags hade vi som sagt kiropraktorn och hans nya dejt hemma på besök. Det blev en super trevlig afton och jag hoppas vi snart kan göra om detta :)

M tyckte vi skulle laga mat ihop (läs: R skulle laga maten) så han köpte med sig två st fulla ICA-kassar och sa i princip: "Här, gör vad du vill med det" ;) Det visade sig bli en liten utmaning, jag vet inte om M är så bra på det här med handling... Men självklart fixade min finis ihop en riktigt lyckad 3-rätters och vi hamnade alla 4 i matkoma resten av kvällen. Desserten bestod bland annat utav chokladfyllda päron med Dooley's-glass till. Hur gott som helst!! Tyvärr glömmer jag oftast att ta kort under själva "akten" medans jag är bra på att ta kort före och efter, så att säga. Hahaha!


Jag älskar värmeljus! ;)





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin