this is what I'm made of



Dessa dagar lever jag. Jag hoppas att energin jag samlat på mej idag räcker för hela veckan. Som vanlogt tycker jag att helgen går alldeles för fort! Jag fattar oftast ingenting. Försöker ta vara på tiden så mycket det bara går. But still...

Vi startade dagen med mysfrukost i soffan och favorittidningarna. Sedan mötte vi upp fina T&J och gick en härlig promenad runt Lidan i den underbara vårsolen! Fortsatte in på ett utav stadens cafén och kalasade på semla. Väl hemma igen kände vi oss tvungna att plocka ner grangirlangen som suttit runt terassen... oops, inte en dag försent ;) Men den har inte lyst på en månad, (vi är inte helt kocko liksom). Kl 14.00 tog vi bilen ut till Fillan och hälsade på min mormor och morfar. Dom har skaffat sig 2 små liv, Bobo och Pysen. Bobo är något utav det sötaste jag träffat. Ett riktigt litet yrväder! Pysen var lite lugnare och ville mest vara ifred, eftersom Bobo attackerade hela tiden ;)










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin