Time to put this life together




Hej hopp! Idag startade jag dagen tidigt och gillade det! :) Sjukt, jag vet. Men efter frukost och lite fix så befann jag mej vips på jobbrek. Känns bra. Kan komma något positivt ur det här som ligger precis rätt i tiden för mej och vad som komma skall... hihi.

Var och handlade lite på Hjertbergs efter. Kom hem och bestämde träff med mor och vovve. Gick en runda i Råda och frös bland annat näsan av mej. Usch och burr! Men skönt. Har saknat våra promenader. Kl 16 ska jag hämta älskis på jobbet, och handla igen. (Knäppt, men det är så vi funkar. Dessutom är det så mycket roligare att handla ihop.) Och gissa vad? Ikväll är det sista gången på hundkursen! Hur fort går inte tid och rum?  








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin