Utkast: Feb. 28, 2012



Hmm... har suttit med sidan uppe flera minuter nu och stirrat ut genom fönstret. Ibland flyger raderna iväg av sig självt och vissa dagar, som idag, vet man inte riktigt vart man ska börja.

Jag längtar så oerhört efter vår och framför allt sommar! Jag behöver det nu. Jag behöver SOL, värme, grönt gräs, bara fötter, solkysst hud, klippor, salta stänk, vin i solnedgången. Sånt som formar ny energi helt enkelt. Sånt som får igång mej som människa. What makes me alive. Ibland vet jag inte varför man bor här. Eller jo, det vet jag ju. Med familj och vänner omkring sig finns det inte på kartan att flytta. Men tänk alla dom som bor i underbara Californien till exempel. Fast efentligen ligger väl inte problemet där heller. Sverige ÄR härligt med sina 4 årstider. Problemet är snarare att årstiderna fuckat ur. Det är ingen ordning på något längre. Om ändå juni, juli, augusti kunde vara riktigt varma och sköna! Fyllda utav sol heeela dagarna. Tycker mest det är regnigt, grått och mulet större delen av året.

Fast idag är det fint väder. Det borde göra mej glad. Jag hoppas att det är fint väder imorgon också. Då har jag nämligen en promenad inplanerad med mamma och vovve. Kommer säkerligen regna (eller varför inte snöa?) bara för det ;) Nu är det hur som helst dags för mej att göra lite nytta i hemmet innan jobb.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin