2012-01-09




Hej mina söta anhängare! Nu är jag tillbaka! Var helt enkelt för orkeslös igår för att uppdatera er om Stockholmsresan. Men vi har haft en trivsam helg och vart med om roliga saker. I lördags var jag och syrran på Svansjön i Dansen Hus. Gänget i forna dansgruppen Bounce var med och det var kul att upplev denna show, även om den stundtals var lite konstig ;) Efteråt begav vi oss tillbaka till vårt hotell, Scandic Grand Central. Här bodde även våra guldhjältar! Mini-kronorna :) R stötte på målskytten M Zibanejad vid hissen och tog ett kort ;) Då hade dom precis kommit tillbaka från Kungsträdgården. Senare när jag och syrran skulle åka ner så kom han igen, fast med en till i laget (vet ej namn) och då var dom ombytta och redo för kvällen ;) Så vi delade hiss. Hahah.






Vi var ute och käkade lite på kvällen och tog även några glas på olika ställen innan vi drog oss tillbaka till hotellet och somnade gott i den fluffiga sängen. På söndagsmorgonen njöt vi av en god frukost. Och sedan tog vi tåget hem igen. Mysigt med hotellnätter men alltid lika skönt att komma hem! Köpte med oss mat på vägen och dog i soffan framför Scrubs. Det är synd att helgen går så fort!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin