Paradise




Note to myself: Vi åker till Thailand nästa vecka!

Shit, vart tog tiden vägen mellan bokad resa och actually RESA?! Det har vart så mycket annat i huvudet det sista så jag tror jag någonstans på vägen glömt bort att vi faktiskt ska flyga till Bangkok om typ en vecka, (26 januari). Men gud ska veta att jag är redo. Jag är SÅ sjukt redo för semester. Bara jag och mitt ♥. Vita heta stränder. Kristallblått hav. Elefanter. Delfiner. Exotiska drinkar. God mat. SOL!! Och massa bad. Mycket välbehövligt för både kropp och själ. Kanske kommer vi tillbaka som 2 helt nya människor? ;)

Tanken på Thailand får mej att fullständigt ignorera det gråa, blöta och tråkiga utanför fönstret. Far åt helvete, du vidriga, totalt hemska vinter 2011/2012!! För nu ska vi till paradiset!



Bilder från Koh Chang:
källa:
www.google.com
sökord: koh chang













Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin