Say goodnight and go



Gokväll raringar! Fy skruttan vad skönt det ska bli att krypa ner under täcket och stänga ögonen. Höll på att somna där i passagerar-säten ut till Bruksklubben. Men å andra sidan har jag ju grejat heeela dagen lång. Stannade på donkish på vägen hem :) Så nu är jag mätt och belåten. Det enda som fattas är min sambo♥ Men katterna får hålla mej vaken i natt.

Imorgon äre upp och hoppa tidigt som gäller. Ska åka buss till Skövde först och sedan ta tåget till el Stockholmo. Väl där möter jag upp både Älskling och min brutta M.Palmgren! Dessutom ska jag/vi få träffa hennes boytoy för första gången :) Funsis! Vi har en lunch in mind. Sen flygbuss ut till Arlanda. Jag uppdaterar er så mycket jag kan och har även tidsinställt lite. Take Care sweeties!



 







Do your thing:
Postat av: Amanda - Tävlingar för dig!

"Goodnight and go", den låten är så sjukt bra! :) Allt väl? :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin