"There will be toiletpaper everywhere"



Hej bloggen! Idag fick jag ett ryck och rev ut allt som fanns i skafferiet. Sen ställde jag tillbaka det igen. Ja, fast på ett mer snyggt och städat vis förstås. Kom underfund med att jag är rätt så bra på att samla saker. Därför ska jag gå ut och slänga både en och två kassar nu med det ena och det andra som jag innerst inne vet att vi aldrig kommer använda. Bra Emelie. På vägen ska jag till ICA och köpa potatis.

Nästa mission för dagen blir den där sabla resväskan... Lika bra att bara tag i det. Kommer man väl igång så. Det ska faktiskt bli roligt att äntligen kunna riva fram lite klänningar och snygga shorts! Åååh vad jag längtar efter solen!


Min mamma är en hamster.
Så kanske kommer mitt samlande därifrån? ;)







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin