Trettondagsafton




Hejsan mina yrväder! Det var dåligt att jag aldrig återkom igår. Men något ännu dåligare var mitt humör... Jag har bara ett tips till er alla där ute. Lämna aldrig in eran bil på Meca i Lidköping!

. . . . .

Vi kan säga som så att jag precis vart och lämnat bilen i Källby igen hos snälla T som ska byta ytterligare 2 bussningar nu. Dom 2 som gör att hjulinställningen inte kan göras. Och tydligen just dom 2 som dom glömt att skriva med på pappret... Fint det. Eftersom det är just det som vart problemet från början. JÄVLA NÖTTER!! Jag har absolut ingen respekt för dom för fem öre. Dom hittar på nya saker som "måste" göras hela tiden. (Vet andra såhär i efterhand som oxå vart med om detta nämligen.) Stor varning till er alla!!


Nu äre dock dags för lite lunch. Och i eftermiddag ska vi hem till R's syster i Örslösa. R är ledig imorn eftersom det är röd dag! Så himla härligt!! Så ikväll blir det "lill-fredag". Och sen får vi 2 lördagar. Typ. Mycket trevligt som väntar denna helgen! :)



www.google.com








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin