KENT, 14 juli 2012

 
 
Hej på er!
Kom hem sent igårnatt. Jag och sis hade en mysig, om än annorlunda kväll med Kent ;) Kanske inte optimalt att åka med en gravid på konsert av denna kaliber men det gick väldigt bra ändå. Hihi. Tyvärr höjde dom ljudet avsevärt efter ett par, tre låtar så vi drog oss lite längre bort efter en stund. Det bökades en del i syrrans mage och man vet ju inte om bebisen tycker det är obehagligt. Vi fick oss dock ett gott skratt på vårt "andra ställe" genom att studera berusade människor, så vi led inte direkt av platsbytet ;) Dessutom har jag sett Kent ett antal ggr nu så att få den perfekta bilden är liksom inte prio ett. Min älskade "Mannen i den vita hatten" kom på slutet som beräknat. Love that song! En lyckad kväll tycker jag♥
 
Väldigt fint förövrigt på Trädgårdsföreningen i Göteborg!
 
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin