2012-06-30

 
Gokväll kära ni! Idag har jag haft fullt upp med konfirmation. Min kusin var den lyckliga ;) Dock var det den läääängsta jag nånsin vart på. 2 timmar i kyrkan :P Jeez! Sen käkade vi god mat och moussetårta. Trevligt att träffa släkten lite. Händer faktiskt inte jätte ofta.
 
Nu är jag dock hemma igen hos alla mina grabbar♥ R stannade hemma nämligen med Lykke eftersom det blev så lång tid för honom ensam annars. Vi har vart och handlat lite och även svängt förbi R's föräldrar för att lämna en blombukett till svärmor som fyller år! Grattis :)
 
Ikväll ska vi ge oss på att sno ihop en egen pizza. Lätt och gott. Och snart premiär för Sommarkrysset!! It is LÖRDAG allihop! Gokväll!
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin