Being busy with this...

 
 
Nej förlåt, Sverige. Hatar Sverige. Hatar klimatförändringar. Hatar vad vi människor gör med jorden... eller vad fan ska man skylla på då? Det VAR verkligen bättre förr. Herre jösses, tänk tillbaka på skolåren, och då menar jag dom riktigt unga (lågstadiet), då hade vi 9 veckors sommarlov och det var tamejfan sommar också. Leka i gräset barfota, åka ut med båten, gå till stranden och bada, köpa glass i solskenet...
 
På riktigt så pallar jag inte mer regn nu. Inte mer gråa dagar, mulna moln och allmän tristess bara. Ska det vara såhär nästa vecka när våran semester börjar?! Ska det?!! För det går jag fan inte med på! L.E.S.S är jag. That's all.
 
 
 
Hej då.
 
 
 
Vi hörs.
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin