Utkast: Juni 5, 2012



Hej vänner! Jamen det var sommar förut igen. Iaf nån timma sådär. Man får helt enkelt vara glad för det lilla. Eller? Nu är det väldigt mulet och jag hörde åska i hörnen... så roligt da ;)

Jag ska strax börja maten här, som den lilla hemmafru jag är :P Och springa ner i tvättstugan. Igår när jag jag bokade tvätttiden började Lykke yla med en gång... idag sa han inte ett ljud. Får se hur reaktionen blir nu när jag sticker igen. Jag är ju max borta 1 minut så det är väldigt bra träning för honom. Måste börja med babysteps och sedan utöka dosen. I höst är tanken att han ska kunna vara ensam ca 3 timmar iaf själv, när vi jobbar. Jag hoppas verkligen att han och katterna ska kunna hålla varann sällis så allt går bra :)








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin