Coffee-break in the sunny sun



Hej alla glada och fina där ute! Jag startade dagen i Q5.an igen så humöret är på topp!  (Kan ju inte bli bättre än så menar jag.) Fast iofs så ljög jag lite nu. Inte om bilen, utan om humöret. Det är nämligen såhär att Q5.an har ett pris. Och det är min man. Just nu är han på väg mot Jönköping och imorgon åker han vidare till Nyköping på jobb. Vilket betyder att jag och katterna måste sova ensamma i den stora sängen ända tills på fredag! Buhu. Jag tycker inte om'et, men vad ska jag göra åt saken? Bita i det sura äpplet, I guess.

Jo, även om jag gärna skulle sitta kvar här och bitcha om hur mycket jag hatar ensamheten, så måste jag faktiskt ta mej i kragen nu och åka mot jobbet. Have a great day hunnies!


Ps. Finns det något härligare än kaffe i solskenet? (Förutom att dricka kaffet utomhus...) Tror inte det. Dessutom i min fina Sea World-mugg :) Åh, varför tog den stunden slut så fort? Kan man inte bara pausa allting?!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin