Euphoria!



Hej fina ni! Igår tog vi bilen ut på vägarna och styrde kosan mot Göteborg! Vi gjorde först ett besök på IKEA och shoppade lite fina saker. Målet med resan var dock att hälsa på min gamla fina vän F och hennes man J. Vi fikade massa gott och blev även bjudna på mat innan det var dags att åka hemåt igen.

På kvällen kom T&J och V&R hem till oss för mello-final. Vi lyckades heja fram Loreen till 1.a platsen och det var det enda rätta tycker jag! Riktigt bra scen-framträdande och låten är grym!! Love it och ser fram emot Eurovision i maj!

Idag ska vi bara ha en sån där underbar söndag. Hälsa på folk, mysa i soffan, få gjort allt som inte hinns på veckorna och passa på att njuta av vädret! Vi hörs senare helt enkelt♥











Do your thing:
Postat av: sara

svar: inte jag heller. tyckte att de på em var lite för dyra så slog till direkt när jag hittade dessa på mio! :)

Postat av: sara

svar igen: okej, ja klart ni ska bo över natt. det gjorde inte jag men det hade ju varit det allra bästa! det hotellet ser ju så mysigt ut. :) på tal om delfiner, har du sett dokumentären med delfinpojken? det är en pojke som blir misshandlad och helt apatisk efter det men som sedan "tillfrisknar" med hjälp av delfinterapi. så rörande!

2012-03-11 @ 13:02:16
URL: http://smuls.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin