friday, march 16th, tjugohundratolv



Johodå, TVD levererade. Men det är svårt att bärga sig tills nästa vecka! Vill.se.fortsättningen.nu! Mötte upp min darlingo vid jobbet runt halv ett. Jag fick köra Q.5:an tillbaka till Europcar :D Big Happyface på den! Alltså, man är king på vägarna i den där. Och så jäkla skön att köra! Lite rädd blir man dock, (stor, fin, dyr bil...) Men det gick ju faktiskt finfint att backa in på parkeringen  Efteråt tog vi en mysig lunch/fika på stan. Sen handlade vi godsaker inför kvällen och gjorde även ett pittstopp på glasbanken. Det är högst troligt att jag sitter med vinglaset i handen just nu ;)

Imorgon ska vi ut på äventyr igen. Men det tar vi imorgon. Ha nu en super-mysse fredagskväll! Det tänker jag ha, tillsammans med mannen i mitt liv








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin