God morgon du underbara fredag!



Gooooood morgon! Jösses som jag vaknade gott idag! Helt underbar känsla! Finns många anledningar till detta lyckorus i min lilla kropp, (kanske inte berättar alla här riktigt än). Först ut på listan blir mysfrykost i soffan framför nya TVD-avsnittet! Åh vad jag har längtat! Bäst att det levererar nu annars så jäklar... ;) Sen ska jag fixa lite här hemma så att det är snyggt tills min älskling kommer hem från Nyköping! Just nu sitter han och glider i den snygga Q5.an på vägarna. Inte alls avis. Nej. När han når Lidköping ska jag möta upp honom och handla lite inför den stundande helgen tillsammans! Resten av dagen blir ett enda mysmoln. Jag hade hoppats på sol idag men jaha...


Älskar den här bilden på vackra Nina Dobrev och hetingen Ian Somerhalder från TVD ;) Den ser så äkta ut! Man kan nästan ana att dom är rätt glada i varann på riktigt också... eller vad tror ni? (Bilden tillhör EW, men är redigerad av mej.)







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin