Godnatt bloggen♥



Som ni säkert märkt håller jag just nu (och sedan en tid tillbaka) på med ett tappert försök till att fräscha upp designen på bloggen. För det mesta skriker jag rakt ut. Men jag är för stolt för att be någon annan om hjälp. Jag ÄR duktig på sånt här egentligen. Men fan, jag får aldrig det här jefla Photoshop att funka på min dator!! Dessutom orkar jag aldrig sätta mej in i kodmallarna ordentligt. Bara det ytliga liksom.... Jaja, det här får duga tills nästa gång jag börjar trassla. Försöker få header-bilden att hamna i mitten liksom men gåååår ju iiiiinte!! Det går inte! Har provat allt. Helvete, jag blir vansinnig bara jag skriver om det här ;) Hahaha. God natt!!


I brist på annat får ni en bild från tidigare idag.
Ibland är det sannerligen tur att man kan gömma sig bakom solglasögonen...








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin