Good morning sunny Tuesday!


Godmorgon härliga ni!  Idag vaknade jag upp till strålande väder, igen! Börjar nästan bli bortskämd med sol. (Är det ens möjligt?!) Skön känsla i kroppen att måndagen passerat. Måndagar är djävulens påfund ;) Den här dagen tänker jag starta i min älskade soffa med kaffe, smörgås och avsnittet jag missade både i tisdags och i söndags av Desperate Housewives. Något mer har jag inte planerat än sålänge. Carpe Diem, gott folk! Vem vet, vi kanske hörs lite senare helt enkelt.

Denna lilla underbara lilja pryder nu våran "köksö", "bardisk"... (kalla den va du vill), efter att vi fått den i lördags utav V&R. Älskar att vi går mot påsk! Jag planterade ut flera stycken i fjol, kanske läge att ta en titt i rabatten?









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin