no matter what, no matter where, it's always home if love is there



Hejsan svejsan! Idag har vi varit ute på "vischan" hos mina päron. Pappa har lokaliserat felet med bilen och det var en lättnads suck när det visade sig vara ett fäste kring avgasarröret (?) som lossnat. Tillfälligt fixat med en klämma. Jag och ♥ tog med oss Bumbi på en promenad i det fina vädret. Hon var helt full av bus! Fick allt springa av sig hemma på gården sen. Och dessutom fälltider... usch. Hår överallt! Efter en fika med mor och far, åkte vi vidare hemåt. Stannade för att handla lite på vägen hem.

Så nu ska jag snart ge mej på att laga kalops för första gången  Jag är lite pedandisk av mej gällande att maten måste smaka precis som mammas... ;) Vi får se hur det går. Jag har ju självfallet en fantastisk kock här hemma, men jag är av typen "vill och kan själv", haha.










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin