"om du var himlen skulle jag ha vingar"



Ska man verkligen blogga på dagar som denna? När motivationen luktar blöt hund och man egentligen bara vill krypa under täcket igen? Jag vet inte. Men samtidigt kliver mitt samvete in och räddar upp situationen.

Så nu sitter jag här.

Vad jag har gjort? Mitt i all självömkan och saknad har jag legat i soffan och catchat upp vad flickorna i The Hills hade för sig under sista säsongen. Ja ja ja, jag vet. Den serien är inte bra egentligen men man vill ju se hur allting slutar, right? Dock råder det inga som helst tvivel om att ordet "manus" ligger nära till hands. Man kan ju undra hur mycket utav intrigerna som faktiskt har hänt...


Hahaha kolla, min tulpan-bild blev helt plötsligt ett liten konstverk istället.
Faktiskt inte så illa. Trots allt.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin