ESC-kväll!


Hej mina finisar! Tack för att ni står ut med mej trots dåliga uppdateringar ;) Jag tror att ni är förstående... Jag kommer snart att uppdatera er ordentligt om Lykke! Han är en jätte duktig valp och första natten gick otroligt smidigt! Igårkväll kom båda missarna fram och kikade på Lykke när han sov. Det var nästan så vi började lipa ;) Bättre start hade vi aldrig kunnat hoppas på! Med tanke på Moschinos hat mot hundar...

Självklart är allt lite joxigt såhär i början. Lykke är hyfsat rumsren men visst har det hänt olyckor inne. Katterna ligger mest för sig själva och vi, jag och hjärtat håller på att vänja oss vid vårt nya liv :) Hihi! Puss och kram på er!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin