Kalajs!






Hemma! Stannade en sväng hos päronen och njöt utav lugnet innan jag begav mej hemåt igen. Trevligt att träffa släkten. Händer ganska sällan på min sida av familjen... ;) Hihi. Myste med både Bobo och Pysen :) Och givetvis med Enza-gull!♥ Snart får hon en ny kompis i Lykke! Ska bli spännande när dom träffas för första gången!

Nu inväntar jag min älskling som är på väg hem från Göteborg. Han sprang loppet på 2 tim och 18 min!! Helt sjukt bra för att vara första gång och inte ha tränat så värst mycket. *Stolt flickvän* That's my man! ;) Men det är ju inget ovanligt att han är en rackare på allt han tar sig för... Ikväll hade vi planer på att träffa sköna M.Palmgren och hennes dude. Dock fick jag ett ganska slitet samtal förut från en slitet pojkvän som inte riktigt är fit for another fight, så att säga. Bäst att låta honom återhämta sig i ryggläge här hemma i soffan. Ha nu en fantastisk lördagskväll mina fina! Så hörs vi imorn! Puss & Kram!




Ps. Vad i all sin dar är det här att komma hem till da?! ;) Antingen har dom haft krig här hemma igen. Eller så har nån jäkel sovit på rygg på bordet... hmm, kattskrällen :P








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin