Lördag? Söndag?... Nej, torsdag!


Helt förvirrad. Imorses när vi vaknade kändes det onekligen som att det var lördag. Skön känsla. Men ju mer tiden gått och ju närmare kvällen vi kommit, desto mer har känslan övergått till söndag. Hmm. Vi ska ju trots allt arbeta imorgon. Men sen äre helg igen!! :) Hihihi!

Denna dagen har vi mest ägnat åt roliga saker. Var förbi svärisarna på fika i fm. Och sedan tog vi en tur till Lidens och kikade runt lite. Väntar dock aningens till med att köpa mina sommarblommor. Däremot fyndade vi krukor som jag nu äntligen planterat kryddorna i! Bättre sent än aldrig... Efteråt kom mina päron över på lite mera fika! Man kan aldrig fika för många gånger en ledig dag, ni vet. Nu ska vi däremot byta ut kaffekoppen mot kvällsmat. Och eftersom det trots allt är ledig dag ska vi lyxa till det lite. Nuggets och klyftpotatis med goda såser till! Mmmm! Jag menar, inget slår ju donkens nuggisar men man måste ju iaf försöka fixa ihop något liknande själv ;)


Moschino hade det myspysigt igårkväll♥









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin