TGIF (mer än nånsin, jag lovar!)



Åh Gud, tack för att klockan tillslut slog tre. Jag vet inte varför den sista timman på jobbet ska gå så himla långsamt! Jag vet inte. Du vet inte. Ingen vet. Men så är det. Men nu har vi tagit HELG! Inte med lika mycket råge som förra helgen dock. Men vi ska ta vara på dessa lediga stunder och njuta till fullo. Det är vi faktiskt bra på, jag och min man♥

Svängde in på Classe (Clas Ohlsson) på vägen hem och tjackade en ny bryggare (kaffe) eftersom våran dog för några dagar sen. Jävligt onödigt enligt mej själv men vill man inte längre så vill man inte, helt enkelt. Handlade lite fredagsgottigt på Coop också. Ikväll blir det hederligt tacosmys förstår ni. Och INGENTING mer. Alltså bara horisentalt läge i soffan. Sjukt välbehövligt om ni frågar mej. Imorgon har vi dock lite mera planer. Men mer om det senare. Ha nu en fantastico fredagskväll mina lovelies! XoXo.


Jag är glad, och lite hoppfull idag♥







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin