2012-11-19

 
Gokväll raringar! Jag har fått en bra start på veckan måste jag säga. Både jobb och privat :) Dock är jag heeelt slut och känner verkligen för att gå o lägga mej... haha. Får väl hålla mej vaken lite till iaf. Tröttheten kan ha att göra med att jag bara sov 4 timmar i natt och sedan vart i gång hela dagen.
 
Gav mej ut på både advent- och sko-jakt efter jobbet. Mission acomplished (acompliced..?) på alla punkter. Skorna var väl egentligen inget jätte kul. Mer nödvändigt ont ;) En riktig vinterkänga helt enkelt! Ett måste på vovve-prommisen.
 
Hittade äntligen nya adventsstjärnor också att ha i köksfönstret. En utav mina tidigare tackade för sig förra julen så hade liksom inget val. Men jag klagar väl inte, alltid kul med nytt :) Fick även med lite annat pynt till adventsstaken som jag ska se till att göra iordning lagom till 1.a Advent♥
 
Nu kommer alldeles strax fina R hem och då har jag bestämt att det blir mys-VM deluxe! Så vi hörs darlings! Take care sweeties!
 
 
En sneakpeak på kommande adventsljusstaken :)
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin