All by myself... again.

 
 
Hello Beautifuls! Idag kändes det riktigt vintrigt ute med frost på marken och is att skrapa på rutan... Det enda som är neggo med detta är att jag fryser så om fingrarna jämt!!
 
Startade dagen med ett besök hos kiropraktorn. Nu måste både "axlar" och nacke tas om hand. Man kan ju lugnt säga att jag piggnade till efter den behandlingen iaf ;) Smärta!!
 
Efter detta mötte jag upp min mor i skogen och så gick vi en prommis med vovvarna. Lösa of course. Lykke bara äääälskar det!! Vi tränade även såkallade jaktinkallningar med Lykke, men det kan jag slänga upp i eget inlägg så fort jag har tid!
 
Nu ska jag strax bege mej mot jobb. Min bättre hälft gav sig iväg imorses till Sthlm på jobb. Så honom ser jag först på fredag igen... Kan ni fatta att det är möjligt att sakna någon så mycket?! Det är helt sjukt vad tomt det blir här hemma utan honom♥
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin