Kli i fingrarna..!

 
 
Hej mina finisar!
Hoppas allt är bra med er? Idag ska jag göra något som jag varit strängt emot länge... Japp, för idag ska det smygstartas en vecka för tidigt. Jag ska nämligen:
 
 
Sätta upp stjärnorna i fönstret, köpa julblommor, göra iordning adventsstaken... Men jag kommer inte att tända stjärnorna. Där går gränsen.
 
 
Förövrigt har helgen varit mycket fin än så länge. I fredags var vi bortbjudna till chefen på middag och På Spåret-premiär. Väldigt trevligt! Mådde väl inte riktigt som vi förtjänade igår när vi vaknade dock... känns att man börjar bli gammal hörrni ;)
 
Gårkvällen spenderade vi tillsammans med fina vänner och några glas. Mysigt att äntligen hinna ses allihopa! Tiden bara springer iväg. Denna söndagen är den första på länge som vi inte har några "måsten" eller annat planerat. Utan bara kan ta dagen som den kommer. Såååå Skööönt!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin