Thank God it's...

 
 
Finally!!! Hallå, trodde aldrig denna dag skulle komma! Och ändå känns det som att denna äckliga vecka gått ganska fort. Trots att allting gått emot mej. Ha, konstigt!!
 
Har precis avnjutit ett glas Amarone framför senaste Vampire-avsnittet. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om säsong 4... Elena passar sig inte som Vamp ändå. Eller? Finns en del saker som stör mej, men vill inte gå in på det här ifall några av mina söta läsare väntar på Sverige-premiären ;)
 
Om en stund ska vi tacos-mysa! Jag är sååå glad/lycklig/lättad över att Han äntligen är hemma igen och INTE ska någonstans denna helg :) Vi har fullt upp ändå... men mer om det senare. Nu ska det fredagsmysas så mycket det bara går. Ladda inför B-programmet X-Factor också... ;) Tycker verkligen att det är SKIT jämfört med Idol. Men det får la duga. Som en säger.
 
TREVLIG HELG!
 
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin