Birthday Girl

 
 
Ursäkta min frånvaro, men... jag har vart upptagen med att fylla 25!! Wihoo... 25 år. Gammalt? Ungt? Känner migganska vuxen fast ändå inte. Detta har väl inte så mycket med ålder att göra, utan mer vart man befinner sig i livet helt enkelt. Äsch, det enda jag vet är att födelsedagar inte är detsamma som när man var barn. Min underbara sambo är på jobb i Lund, jag har jobbat till kl 21, det spöregnar ute... ja vi säger såhär, kommer fira min födelsedag till helgen istället ;) Hihi!
 
Men kan avslöja att jag fick en riiiktigt fin present av R imorses! Lovar att uppdatera er imorgon. Mina ögon går i kors nu, är jätte trött och ska krypa ner under täcket tillsammans med djuren♥ Tack till alla som grattat mig idag och tack för dom fina blomsterbuden! Och gulle-familjen jag har som överraskade mig imorses/förmiddags med lyxfrukost och gofika! Mamma & systra mi♥♥♥
 
 
 
 
..... to miiiiiii!! :)
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin