Friday, I'm in love!

 
 
Gokväll alla fredagsälskare! "Äntligen" har jag "tid" att sätta mig ner vid datorn med mitt lilla glas vita vin och författa min obligatoriska fredagsblogg :) Efter arbetet rusade jag hem till gullepojken Lykke och rastade av honom, för att sen åka och göra kvällshandlingen. Efter detta tog jag tag i hemmet med dammsugning och disk.  Och när det väl var klart kunde jag finally sätta mig till rätta i soffan och försvinna in i Mystic Falls igen!! Har saknat snygging-bröderna ;) Haha!
 
Nu har jag precis bakat biscottis! Jag är inte säker på resultatet än men har ju bakat det förut så borde bli ätbart... dock annat recept nu.
 
R, som är hemma från resandet sitter och kollar fotboll... of course ;) Jag ska strax servera honom hemmagjord kebabtallrik! MUMS!! Och vet ni, om inte X-Factor skärper sig ikväll så tänker jag inte kolla nästa vecka!! (Jo det kommer jag ju... but still.)
 
TREVLIG HELG!!♥
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin