Happy Saturday!

 
Hej skönheter!
 
Fredagen artade sig fint igår med mycket helg-känsla och mysigheter! Dock är jag väldigt besviken på X-Factor!! Fy fan, tillbaka med IDOL!!! Det var liksom skolans aula-känsla på det hela och juryn... alltså juryn. Lilla söta Marie, allt du säger blir bara fel! Jag hatar henne. På riktigt!! Så fort hon öppnar munnen vill man bara spy rakt in i den! Bläääää! Det enda dom gjorde igår var att kasta skit på varandra. Maj gad.
 
Nåja, lördag idag. Vi har som vanligt startat med lite ärenden och gofika när vi kom hem. Fina T&J har även vart här på lite mer fika ;) Var väldigt längesen vi sågs men det känns naturligtvis inte så när man väl ses igen :) We heart you guys!♥
 
Nu ska Lykke-pojken få sig lite motion och ikväll ska jag och mannen i huset gå ut och äta en bit mat. För att fira min 25-årsdag lite extra. Looking forward to it!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin