That mondag again...

 
 
Varför är det alltid måndag???!! Åh blír galen på att helgen går så fort! Älskar att spendera hela dagarna tillsammans med mina älsklings-grabbar♥
 
Sitter här i soffan med OC i bakgrunden. Haha, jag vet inte vad det är med den serien men jag kan kolla hur många gånger som helst utan att trötta. Jag tror det är hela paketet. Men mest miljön dom lever i. Newport Beach. Allt det fina, rika... det är roligt. Och jag äääälskar verkligen familjen Cohen! Tänk att ha Sandy som pappa. Jösses ;) Serier har alltid betytt mycket för mig. Att få försvinna in i annan värld, just for a moment. Naturligtvis tittar jag inte lika mycket på serier nu som innan jag blev tillsammans med R... då fick man ju sin egna romantik och lite drama pp köpet ;) Hahaha! But still... älskar serier.
 
 
Nåja, måndag var det ja. 
 
Maten står på spisen, håret på ända, vovven måste få sin prommis... sen kallar jobbet. Inte så mycket Newport-liv här inte ;)
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin