2012-09-04

 
Hej finingar!
Extremt oredo för resten av veckan. Imorgon åker min älskling iväg på mässa igen :( Och denna gången kommer han inte hem igen förrän sent på fredagkväll. Lite bittert men det går ju alltid bra ändå ;) Bara det att jag saknar honom såååå. Jag saknar honom redan, och han åker ju först imorn. Hahah! Men vi ses så lite som det är under veckorna nu och helgen bara rusar förbi. Little stressed over life, I guess... Idag är det dock tisdag och jag ska snart bege mig iväg med vovven, innan jobbet kallar.
 
 
Finns det någon bättre start på dagen, egentligen? ;) Alltid lika skönt när man väl är igång. Lite motigt innan dock, det erkänner jag. Tyvärr är vädret idag inte i närheten av lika fint som igår.
 




 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin