Live, laugh, love it

 
Hej Beautifuls!
När jag skjutsade älskling till jobbet imorses var det faktiskt solsken! Trodde att jag skulle slippa stå ute i regnet idag medan vovvarna busar... men icke da. Nu har nämligen solen över gått i mulna moln och dropparna hänger i luften. Just my luck ;) Haha!
 
Kan inte påstå att jag känner mig piggare idag. Men ni vet, man kommer inget vart med klaga. Längtar istället tills ikväll då jag får komma hem och krama min fina R♥ Och titta på Bonde Söker Fru!! För det är väl ikväll eller? Har gårdagens avsnitt av X-Factor kvar med... knappt så vi orkade kolla på ett avsnitt igår  Helt slut båda två. Det är den här veckan som gör det, I know it. Men redan onsdag och vi går mot slutet ;)
 
Have a nice day!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin