Where's that "TGIF"-feeling?!

 
Meeeeen gud vilken fredag. Jag tror att möjligtvis allt som går att gå fel har visat sig göra det för mig idag. Åtminstone sen jag klev ut från jobbet vid lunchtid.
 
Tänker inte ens börja förklara, men när jag för drygt en timma sen ställde in vattenkoppen i skafferiet för att micra denna varm... ja då var brytet nära ;) KÄNNS SÅ SKÖNT att min man är på väg hem och inte har jätte långt kvar tror jag. Bör väl parkera på går'n vid nio.I really do hope so iaf!
 
Dagens solskenshistoria måste väl vara att våra "hund"tröjor som jag lämnat in för tryck ÄNTLIGEN blev klara tillslut och dessutom mycket snygga! Visar dessa imorgon :) Nu ska jag sno ihop lite fajitas och invänta min snygging. När han kommer hem, och slänger sig i soffan brevid mig... då kan jag lova er att vi inte kommer röra oss ur fläcken. Jag är verkligen HELT SLUT! Kanske till och med sover i  soffan i natt ;)
 
 
Såhär trött var Lykke på jobbet igårkväll. Vissa har det bra på arbetet ;)

 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin