This friday is loved!


Hej hjärtana!
Den här fredagseftermiddagen är sååå efterlängtad!! Vet inte vad det varit med den här dagen. Den här veckan till och med! Blä ;) Men så kan det vara ibland. Life is a rollercoaster - You've just gotta ride it.

Igår jobbade jag mitt sista kvällspass för den här våren. Nu är det dagtid som gäller fram till semestern. Lovely! :) Avslutade gårkvällen med kinamat och Dirty Dancing. Ganska fint ändå. Trots att R befann sig på bortaplan. Men nu är han hemma igen!! <3

Nu har jag precis njutit ett glas rött framför nyaste Vamp-avsnittet. Har längtat efter det myset kan ni tro! Och givetvis har vi fikat med kaffe och gofika! Nu väntar en hel-gosig fredagskväll med min fina pojkvän och våra tussiga godaste fyrbenta älsklingar! Trevlig helg!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin