2012 års resumé!

 
 
Bättre sent än aldrig? Well you know me ;) Brukar ligga lite efter med mina sammanfattningar av det gågna året... men lusten att skriva måste finnas där. Och hittills har det varit fullt upp på 2013.
 
 
 
"2012 ska bli ett bra år! Jag kommer ihåg när jag satt exakt såhär för 4 år sedan och bestämde att 2008 skulle bli mitt år. Och jävlar vad mycket MITT det blev! Därför ska jag anamma samma känsla som då och se till att dom här orden blir sanna! Det viktigaste är dock inte att ha massa mål att uppnå. Utan bara njuta av livet istället och fokusera på att må bra. Det finns en mening med allt i livet. Det dåliga med 2011 har iaf lärt mig vad jag inte ska satsa på under här året. Livet är fyllt utav möjligheter. Det enda hindret är DU!"
 
 
Med dom ordet avslutade jag 2011 och hade ingen aning om vad som låg framför mig. Detta är vad jag åstadkommit:
 
 
Startade året med en Stockholmsresa tillsammans med syrran och hennes man. Denna var mycket trevlig och involverade både Svansjön på Dansen Hus och hissåkande med våra små-kronor efter deras Guld i JVM.
 
Efter denna var det dags för nästa resa. Denna något längre bort. 26 januari flög vi till paradiset, Thailand! Guuuud vad vi önskar att vi haft en sådan resa inbokad även detta år... nåja. Man kan inte få allt i livet. Vi hade 2 mysiga och härliga veckor på Koh Chang, även om vädret inte var det bästa. Våran hotellpool was like heaven och jag som alltid varit en sucker för hav & solnedgångar njöt som bara den med en chang i handen och favvo-musiken i öronen.
 
 
Efter hemkomsten startade jag nästa äventyr (gick från det ena till det andra...) och började mitt nuvarande jobb! Tänka sig att jag hittade en trevlig arbetsplats tillslut med schysst chef! Och att arbetet utvecklats en hel del sedan dess och gjort mig själv till chef ;) Jag kan bara säga att jag trivs!!
 
Resten av våren var ganska stillsam. Vi tog en tur med jobbet till Sälen i slutet på mars. Visade sig bli en mycket mysig resa som jag gärna skulle göra om :) Och i april räknade vi mest ner tiden till slutet av maj... den 25.e kom han!! LYKKE! Våran älskade American Wolfdog!♥
 
Hela sommaren gick mest åt att spendera så mycket tid som möjligt med våran valp och connecta med honom. Vädret var som vanligt en svensk sommar - regnigt!! Men vi hade vi våra stunder ändå och lyckades pricka in hela 2 soliga turer till älskade Hunnebo! Jag älskar förevigt det stället!! En sorglig sak dock är att Lisebergs-traditionen var tvungen att brytas. Men vi tar igen det!
 
 
När hösten var kommen startade arbetet igen. Våra arbetstider passade hundlivet perfekt. Jag kan inte säga att hösten bjudit på så mycket egentligen. Mer än familjemys såklart :) Jag har iaf lycktas fylla 25 år och som ni säkert vet fick jag VÄRLDENS bästa present av min älskade sambo!! Närkontakt med delfinerna på Kolmården! Denna upplevelse ska gå i uppfyllelse 24 maj detta året! So excited!!
 
MEN... naturligtvis hände en väldigt rolig sak i början av augusti. Min syster födde en underbar son och jag blev både moster och gudmor till denna lilla vackra skapelse! Han växer så det knakar och är gulligast i världen! Sötnosen!♥♥
 
Nu har hela december redan gått av stapeln. Med allt vad det innebär. Jul & Nyår. Massa snö för en gång skull! Det tyckte både vi och Lykke var roligt! Julen försvann lika fort som den kom. Vart i all sin dar tar tiden vägen these days?? Vi fyllde den med mycket fina minnen iaf och nyårsaftonen spenderades i syrrans hus.
 
Jaaa, visst kan jag se tillbaka på 2012 och le! Det har sannerligen varit ett bra år. Vad ska man nu förvänta sig utav 2013? Jag gillar att ta dagarna som dom kommer :) Men självklart finns det datum som kommer vara extra speciella. Och dessutom har vi mycket hus-planer i tankarna. Det är ju ingen hemlighet att vi i detta nu filar på vårt framtida hem :) GOTT NYTT ÅR på er kära läsare och hoppas ni orkar med mig lite till... ;)
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin