2013-01-08

 
Hej finisar!
Igår var det väldigt mycket måndag. Fast för en gång skull rusade den förbi ;) Jag är ganska nerskiten i jobb just nu och dessutom började det en ny igår som jag lärde upp. On top of the iceberg säljer jag även lite saker (typ utställarplatser och osv) och därmed ska det hinnas skrivas orderbekräftelser mitt i allt annat. Puh ;) Men jag reder alltid upp en kaosartad situation. Även om jag stryker med på kuppen ;) Haha!
 
Nu är det dags att ta med vovven ut på en runda i skogen och sedan styra upp sig för jobb. Jag och hjärtat hade ett litet nyårslöfte, och det involverade att bli lika bra på Carpe Diem som i början utav vårt förhållande - då var vi KING på det :) But so far har jag brytit det löftet... för sanningen är att jag är usel på Carpe Diem just nu. Haha, det enda jag gör är att längta efter helg!! Så att jag kan spendera hela dagarna tillsammans med mina grabbar i vår underbara lilla familj. Nackdelen med detta är att livet går i rasande takt och jag vill inte att mitt liv ska försvinna såhär snabbt.
 
Hmm. I'm gonna have to deal with this... men inte idag.
 
 
Kärlek♥

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin