2013-01-15

 
Hej finingar!
Jag längtar efter vååååår!! Och helg ;)
 
Jobbar på ny design förresten, vi får se hur det går. Har ju fan aldrig lyckats fixa nåt PS-program så jag sliter med Picasa för fulla muggar :P Valmöjligheterna är ju begränsade... om man säger så. Nåja, något nytt och fräscht ska vi väl få till.
 
Alldeles strax ska jag ta med mig Lykke ut på prommis. Och sedan tar jobbet vid. Jag har fortfarande massor att göra, vilket resulterar i att tiden iaf går fort ;) Trots att både jag och hjärtat är helt slut när jag kommer hem om kvällarna, är det dagens bästa stund!♥ Komma hem till min underbara lilla familj som jag saknar löjligt mycket när jag är ifrån dom :)
 
 
Bild från i lördags:

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin