HEEEEEEEEEEEJ!!!!


Jag lever!! Det gör jag. Men med nöd och näppe ;)

Ber om ursäkt för min frånvaro. Kan väl säga såhär att livet hängt på en skör tråd. Iaf vad gäller en liten tös som jag klarar av. Hela förra veckan mådde jag helt katastrof dåligt! Pga några sketna små jäkla voltaren-tabletter som jag och min kiropraktor kom överens om att jag skulle prova. Jag tog 6 st i söndags (ja inte nu utan förra helgen) och under sönkvällen började jag känna mig konstig. Följande måndag mådde jag illa och ja... Men skulle vara hos vet med Lykke på morgonen så bara att pallra sig dit ändå ;) Fortsatte må dåligt hela veckan med yrsel, feber, en helvetes värk i magen i kombo med att jag knappt fick i mig mat (hej yoghurt hela veckan typ).

Tror ni att Emelie lyssnar på sin kropp och stannar hemma från jobb? Nähe då! Jag jobbade och slet och mådde för jäkligt om vartannat. Man är ju dum i huvudet (såhär i efterhand) men kanske (bara kanske) har jag lärt mig nåt till nästa gång.

Nåja. Veckan innan allt detta hade jag också en skit vecka. Men då var det bara massa idiotiska saker som hände och tärde på tålamodet. Bland annat så blev min cykel snodd utanför där vi bor! Fan, jag blir så jäkla förbannad!!!!! Hur är sådana människor som snor saker uppfostrade?! Det undrar jag!

Jaja, nu är jag iaf på bättringsvägen och dessutom är det snart påsk! (Väldigt snart faktiskt.) Jag jobbar endast mån-ons denna vecka och sedan är det lång-helg som väntar!! (Och nog väntar jag... Big time :))


Här kommer en bild på min sushi som jag åt i min ensamhet i fredagskväll, när min sambo var på fotboll i Sthlm. Kul va?


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin