Time has brought your heart to me

 
 
God eftermiddag alla söta!
Idag har det varit en lång dag (än så länge). Vi tog oss fram på stan ganska tidigt med planen att leta vårskor bland annat. Köpte med oss lite annant gott hem också och fikade i lugn och ro innan vi tog en härlig prommis med Lykke i eftermiddagssolen. Dock är vinden väldigt kall idag... "Man lurar sig på solen" - sa både jag och R som stegade fram i skinnpaj och utan vantar. BURR!!
 
Nu är min man hos bästa polaren och umgås lite. Dom sitter säkert och tjötar massa skit, samtidigt som dom sippar på varsin rom ;) Hihi! Det är dom värda. Jag passar på att ta det hawaii här hemma och njuter utav att ´"barna" sover. Ikväll är det mello-final! Inte för att jag har någon favorit. Tycker Robins låt är väldigt bra/mysig men det är väl inget material att ställa upp med i Eurovision... hmm.
 
 
Älskade videung!
Favoriten i hemmet just nu! ♥
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin