Welcome Europe!

18.e plats. SKAM åt Europa!
Europa förresten? Vad betyder det nuförtiden? Vart går gränsen mellan Europa och Världen?
Med risk för att låta som en hatisk gammal gubbe med invandrar-problem så måste jag tyvärr säga att det är just så här det går när öststaterna är med och röstar.
Då hamnar The Ark på en obefogad 18.e plats.

Men jag hade inte så mycket tid att titta på Eurovision igår. Vet inte ens vad vinnarlåten heter.
Men Serbien vann har jag hört.
För oss blev det fest igår hemma hos en kompis till Stina, Nattas kusin.
Det är alltid kul att träffa lite nya folk och på Kronan var det precis lagom med folk!
Fel folk? Rätt folk? Samma folk?
Shit the same, säger jag! Gratis entré, en Rosa Pantern för 32 spänn (gjord av en som är sötare än drinken =) och massa crazy dans! Det kallar jag en utekväll som heter duga! Vi hade riktigt kul igår och nästa gång vi intar Kronans golv finns återigen Mikaela med oss och då är det All-in som gäller! Säsongsavslutning känns dock bittert men Jordgubbensdag återstår!

Gårkvällens jag på sprudlande humör!

image84

Börjar kurra i magen. Ska göra lite käk. Idag ska jag återigen prova något nytt!
Är väldigt nyfiken på om denna pasta-rätt kommer bli lika delicious som Skafferiets goda =)
Passar på just idag eftersom jag är själv hemma och endast behöver äta upp sörjan själv... Hahah!
Päronen har tagit en dagsutflykt till Stockholms härliga och utforskar nu en ny bil som pappa ska leka med i sommar =) Hihi!

Känns som att jag hade massor att berätta idag men nu är det tomt i huvudet.

Jag tittar nog in igen senare när hjärnan kommit i balans!
När är det förresten okej att köra bil dagen efter? Vill in til Hjertbergs och köpa gott bröd!
Puss o Kram!

 

Kan någon definiera Europa åt mej sålänge?


Do your thing:
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

Postat av: Minna

söt bild :D

2007-05-13 @ 16:53:52
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Nina

schäfer/new foundland..

2007-05-13 @ 17:17:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Carolina

Taaack för berömmet :) Japp, gör dom själv! Säg till om där är något som är i smak för jag säljer ju dom också :)

Sjysst sida, härligt röd.

2007-05-13 @ 17:45:02
URL: http://designtillprinsessor.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin