♥ Skrattattack!

Oh my fucking God! Lyssnade ni på Adam och Gry imorse på Mix Megapol? Precis innan klockan slog 10.00 hörde jag att dom haft besök av Pablo Francisco som tydligen är en jätte känd komiker i USA (?)... själv har jag aldrig hört killens namn förut men shiiiieet va jag garva åt karln på radio!! Hahahahahaaaa!

Han gjorde någon parodi på Grey's Anatomy tror jag och sen med massa olika röster! Jag skrattade så där jätte gott, ett sånt där härligt skratt som bara gör susen för själen!

Efter detta bestämde jag mej naturligtvis för att leta upp ett klipp på YouTube så att ni oxå kan få er en skrattattack! Detta är från Jay Leno, alltså inte samma som i radion men minst lika kul!! SKRATTA NU =)





FredagsFika på ingång. Idag joinar syster och hennes boy oss! Mysigt =)
Aaaaaahhh, what the fuck... en fästing kröp på min arm nyss!!! Gross! En röding oxå = hona! Uuuuääää, nu känns det som att det kryper på hela kroppen!

Att gosa med trollet har alltså sina nackdelar.. well, så länge jag är TBE-vaccad tänker jag fortsätta krama Bumbi! Så det så! Puss och Bulle-Kram!!

Do your thing:
Postat av: alexandra

ooh thanks ^^ ... hihi nice video - man skratta lite :)

Postat av: Karin

mm den doftar underbart:)

2007-09-14 @ 13:34:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Lillefot

Yes! Ska bli skitkul!
Du har inte lust att slå klackarna i taket tro?
Hur som helst, hoppas du får en bra fredag!

2007-09-14 @ 15:04:28
URL: http://solkyss.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin