2 sidor av allting...

Godagens!
Idag har vi en ganska skön känsla i kroppen. Allt känns mycket lättare när man har en plan. Och planen är ju hemresa i början av augusti. Fast de går upp och ner... vet att jag kommer sakna allt massor här. Men oj O'boy vad jag längtar tills jag kan göra allt hemma igen. Fortfarande njuta lite (förhoppningsvis) av den svenska sommaren oxå. Åka till Liseberg och Smögen :) Ååååh!

Men ni vet ju att jag älskar Magaluf oxå!
Här blir man ner-shottad på Underbar fast man hade en nykter kväll. Man ligger på stranden och steker, badar i det härliga medelhavet, käkar fajitas i solnedgången på Chili Lounge. Man sitter på balkongen med favorittidningen i handen. Tar en Irish-latte eller snarare en smoothie nuförtiden på BeachCluben. Jaaa, man lever ett fasligt fint liv.

Det finns 2 sidor av allting...

Jag har förresten en hottie på jobbet ;) DJ.n gör att jag till och med längtar efter att gå dit ikväll alltså. Hahaha! Lite flirt hit och dit, vem vet vad som händer... jag tror att bollen ligger hos mej :P

Nåja, vi har blivit rätt lugna med utgång på sistone. Inte så kul längre, trött efter jobbet. Vill helst bara gå förbi Subway, dra en Chicken Teriyaki på Honey Oat Bread med ost, sallad, tomat, saltgurka och ostsås. Mmmmm! Sen bums i säng och försöka få lite sömn... klockan är ju typ 05 innan jag somnar iaf eftersom jag slutar 04. Well well...

Nepp, på tal om sova... kanske en liten stund innan jobbet?
Vi hörs gullungar! PUSS!!!



Do your thing:
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Jag hade nog inte klarat av det festande som hör till att säsonga...:P Men jag börjar ju bli gammal med.. haha!

Postat av: Linda

Hemkomst i augusti? ME LIKE! :D

2008-07-05 @ 22:46:42
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin