♥ Kärt Återseénde?

Hej Sverige!

I'm back. Det är kallt och grått ute.
- i Magaluf är det soligt. Efter första veckan nere i Spanien hade jag väldigt mycket hemlängtan. Men under vecka 2 har allt bara blivit roligare och roligare och nu, endast en dag på hemmafronten, längtar jag tillbaka såpass mycket att jag inte vet vart jag ska göra av mej själv!

Jag och Mikaela har bestämt att vi ska tillbaka iår. Och Magaluf Reunion är bestämt!
Känner kanske egentligen att jag borde ge er en ordentlig update om mitt liv de senaste 2 veckorna men jag har ingen energi till detta. What can I say? What happens in Magaluf stays in Magaluf.

Har haft himla kul iaf och skulle lätt göra om det! Bilder kommer jag lägga upp senare idag.
Ska ta lite kort min söta goseboll Enza oxå! Hon är ett riktigt vilddjur med vassare tänder än en vithaj! Men världens sötaste!! =)

Wara Wara - Årets Magaluf-låt! Lyssnar nu och njuter =) Tyckte den var weird först inne i flairsalen men nu är jag lika fast som alla andra! Ser Philip framför mej när han dansar och sjunger med! Hahaha, Gaylord! Saknar hans dagliga charm redan...

Pözz Pözz!

Do your thing:
Postat av: Karin

hehe ok
kan du drinkar nu då?:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin